torsdag 1 juli 2010

Information om framtiden

Jag vet att jag varit lite tyst i bloggosfären den senaste tiden.
Men det har sina orsaker.

Imorgon beger jag mig till Gotland för att delta i Almedalsveckan.
Det har varit lite tidskrävande att förbereda sig inför resan, vilket förklarar att jag inte hunnit uppdatera på ett tag.

Jag kommer att resa med familjen och vi åker med vår egen båt - vilket gör att jag inte behöver betala för något boende.

Jag kommer att befinna mig i Gotland under tre dagar:

  • Söndag den 4 juli: Moderaternas dag
  • Måndag den 5 juli: Vänsterpartiets dag
  • Tisdag den 6 juli: Folkpartiets dag
Däremot kan det dröja ännu längre tills jag kommer hem igen.

Planen är att jag ska blogga från Almedalen, berätta vad jag gör och ser osv.
Däremot kan jag inte garantera att jag har full tillgång till internet.

I den mån jag har det, ska jag givetvis uppdatera bloggen. Men jag kan inte lova något.

Därför kan jag bli en aning inaktiv ett tag. Nu vet ni det!

0 kommentarer: