tisdag 6 juli 2010

Almedalen - dag 3: "Folkpartiets dag"

Idag kan man säga var min personliga höjdpunkt Almedalsveckan:
Folkpartiets dag!!

I stort sett hela min dag har gått åt att kampanja för partiet.
Jag har cyklat runt både inom och utom Visby för att dela ut flygblad till förbipasserande människor.
Jag har hjälpt till i Almedalsparken med att dela ut flygblad, blåsa ballonger till barnen, stå och prata med nyfikna människor och bara varit där - för att finnas till hands helt enkelt.
Vad gör man inte för partiet nu under valåret?

Inför Jan Björklunds tal fick jag bland de allra bästa platserna:
Framför scenen någon knapp meter från partiledaren, omgiven av ett stort flertal unga partikamrater.
Jan Björklund var lysande som vanligt. Jag gillar hans sätt att tala och framföra sina budskap.
Det är klart, tydligt... och rimligt. Han kommer hela tiden fram till en logisk slutsats.
Så för de som inte har en klar uppfattning nog om Jan Björklund: lyssna på hans tal.

Då så, här kommer fler bilder:
Kul musikgruppHär syns jag bland alla unga folkpartisterStor publik ännu en gångJan Björklund (Fp)

0 kommentarer: